A0:  The title of your home page You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords Your content is here. The verification ID will NOT be detected if you put it here. سونی کلوپ انجمن

سونی کلوپ

معرفی نسخه دیگر وبلاگ

 

با سلام 

دوستان نسخه دیگر وبلاگ نیز آماده شد.

 

با تشکر تیم مدیریت وبلاگ

 

 

+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 اسفند 1398برچسب:,ساعت 21:31  توسط AMIN69 

sss

ssss

+ نوشته شده در  سه شنبه 18 تير 1392برچسب:,ساعت 23:51  توسط AMIN69 

s

s

+ نوشته شده در  شنبه 15 تير 1392برچسب:,ساعت 1:13  توسط AMIN69 

مقایسه سطحی دوربین گلکسی اس 4 سامسونگ با وان اچ‌تی‌سی


Galaxy S IV vs One HTC
Galaxy S IV vs One HTC

کیفیت دوربین 4 مگاپیکسلی تلفن وان اچ‌تی‌سی که از فناوری خاص اولتراپیکسل بهره می‌برد بهتر است یا دوربین 13 مگاپیسلی گلکسی اس 4 سامسونگ؟ امسال طرفداران اندروید حداقل دو انتخاب بسیار خوب دارند و از این رو مقایسه دو پرچمدار سامسونگ و اچ‌تی‌سی برای همه جذاب است. هنوز گلکسی اس 4 سامسونگ به صورت رسمی وارد بازار نشده تا مورد بررسی عمیق کارشناسان قرار گیرد اما دعوت‌شدگان به مراسم معرفی این محصول شانس مقایسه سطحی دوربین آن با تلفن وان را داشته‌اند که در ادامه نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد.

 

برای مشاهده کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

این

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,ساعت 11:46  توسط AMIN69 

نتیجه بنچ مارک نسخه اسنپ دراگون گلکسی اس 4

همانطور که می دانید ۲ نسخه از اسمارت فون گلکسی اس ۴ عرضه خواهد شد، یکی از آنها با پردازنده ۱.۹ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۶۰۰ و دیگری نسخه بین المللی آن که از پروسسور Exynos 5 Octa بهره می برد. همیشه اطلاع از نتایج بنچ مارک یک دستگاه در بخش های مختلف می تواند نشان دهنده عملکرد آن دستگاه و میزان قدرت آن نسبت به سایر دستگاهها باشد، هر چند ممکن است تفاوت ها آنقدر کم باشد که کاربر به هیچ وجه در عمل متوجه آن نشود.

به تازگی ویدئویی منتشر شده که نشان دهنده نتایج بنچ مارک نسخه اسنپ دراگون این اسمارت فون می باشد. در بنچ مارک Quadrant این اسمارت فون امتیازی در حدود ۱۲۰۰۰ بدست آورد. نتایج سایر تست ها را نیز در ویدئوی زیر مشاهده می کنید.

+ نوشته شده در  یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,ساعت 11:45  توسط AMIN69 

کاستوم رام گلکسی ایس+اموزش

بیس رام سیانوژن رسمی7.2هست

برنامه های اصلی رام هم حذف نشده و رام کاملی هست

مصرف رام خوبه و روون هم هست

لانچر رام بهترین و روون ترین لانچر اندرویده که فقط6مگ رم اشتغال میکنه


برای مشاهده کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,ساعت 11:43  توسط AMIN69 

مقایسه گلکسی اس 4 با گلکسی اس 3: چه چیز تغییر کرده است؟

گلکسی اس 4 با گلکسی اس 3
گلکسی اس 4 از نظر شکل و شمایل ظاهری تفاوت‌های بسیار کمی نسبت به نسل قبل دارد و تنها کمی ابعاد آن نسبت به گلکسی اس 3 تغییر کرده است. اما از نظر سخت افزاری چه تغییراتی در این تلفن اعمال شده است؟ در ادامه جدول مشخصات کامل دو تلفن را در کنار یکدیگر مشاهده خواهید کرد تا بتوانید سخت افزار دو تلفن را با یکدیگر مقایسه نمایید.


 

 



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,ساعت 11:40  توسط AMIN69 

دانلود تم عید نوروز

پیشاپیش سال نو رو تبریک می گم
ساخته شده توسط یکی از کاربران بیاتوگوشی

       

 


 


.apk

  

نوروز.apk

(اندازه: 2.49 MB / تعداد دفعات دریافت: 28)

+ نوشته شده در  یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:تم, عید,اندروید,گوشی,لانچر,ساعت 11:27  توسط AMIN69 

دانلود تم عید نوروز

پیشاپیش سال نو رو تبریک می گم
ساخته شده توسط یکی از کاربران بیاتوگوشی

       

 


 


.apk

  

نوروز.apk

(اندازه: 2.49 MB / تعداد دفعات دریافت: 28)

+ نوشته شده در  یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:تم, عید,اندروید,گوشی,لانچر,ساعت 11:27  توسط AMIN69 

پروژه ایکس فون موتورولا، نه یک محصول بلکه یک برند است

[تصویر:  xphone-sdk.jpg]
شایعه: اولین X Phone در حوالی خرداد عرضه می شود.
برداشت: خبر تازه ای نیست. با توجه به برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در اردیبهشت ماه، که زمان و مکان مناسبی برای رونمایی از ایکس فون به حساب می آید، شروع عرضه محصول در یک ماه بعد منطقی است.

شایعه: موتورولا تضمین می دهد که سیستم عامل تلفن های برند ایکس فون "حداقل" تا یک نسخه اصلی بعد از نسخه اولیه، آپدیت رسمی دریافت کنند. یعنی به عنوان مثال اگر با اندروید 5 عرضه شدند، حداقل یک نسخه اصلی بعد از آن را هم دریافت کنند (این را با به روز رسانی های کوچک اعشاری اشتباه نگیرید.)

برداشت: گوگل همیشه از گارانتی دادن برای دریافت آپدیت های جدید صحبت می کند. اگر موتورولا منابع خود را به این پروژه اختصاص دهد، ارائه سیستم عامل سال آینده برای تلفن امسال کار مشکلی نخواهد بود.

 

برای مشاهده کامل بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.

 

شایعه: تلفن های برند X Phone در یک فروشگاه آنلاین به فروش می رسند و امکان سفارش آنها در فروشگاه های اوپراتورها نیز وجود دارد.


برداشت: می شود این فرض را کرد که آن فروشگاه آنلاین، Google Play خواهد بود. پشتیبانی موتورولا از عرضه تلفن در فروشگاه گوگل کاملا منطقی است.



شایعه: مشتریان می توانند مشخصات دستگاهی را که سفارش می دهند، انتخاب کنند. آنها می توانند رنگ تلفن و برخی مشخصات سخت افزاری مثل میزان رم و حافظه داخلی را انتخاب کنند. موتورولا تضمین می دهد که محصول انتخاب شده، در یک هفته به دست آنها برسد.


برداشت: این دیگر چیزی نیست که سایر شرکت ها ارائه کنند. امروزه می توان رنگ یا میزان حافظه داخلی را برگزید، ولی انتخاب میزان رم و یا سایر مشخصات سخت افزاری، مورد جدیدی است. این به آن معنا ست که تا حدی می توانیم ساخت تلفن مورد نظر خودمان را به موتورولا سفارش دهیم. باید دید این مورد تا کجاها می تواند پیش برود.



شایعه: کاربران می توانند قبل از دریافت محصول، عکس ها، زنگ ها، فهرست تماس ها، و اپلیکیشن های خود را بر روی دستگاه قرار دهند تا یک تلفن حاضر و آماده استفاده را دریافت کنند.


برداشت: این خیلی شبیه برنامه Get Startedاچ تی سی است. انگار یک نفر علاقه فعلی خودش را لو داده.



شایعه: اولین X Phone از پردازنده 8 هسته ای برخوردار است که یکی از هسته های آن به طور کامل به سیستم زبان انسانی موتورولا اختصاص دارد.


برداشت: هم اکنون چند شرکت بر روی پردازنده های 8 هسته ای کار می کنند، بنابراین چنین موردی غافلگیر کننده نیست. البته فقط سامسونگ آنها را به تولید رسانده که دلیلی ندارد بخواهد آن را به موتورولا بدهد. از این گذشته، کوالکام ویژگی جدید voice activation را بر روی چیپ اسنپدرگون 800 قرار داده که کاربر را قادر می کند با دستور صوتی، تلفن را روشن کند. پس این چیپ به کار موتورولا خواهد آمد ولی 8 هسته ای نیست. شاید منبع خبر در اینجا اشتباه کرده باشد.



شایعه: موتورولا و گوگل به شدت قیمت محصول را پایین می آورند تا بتوانند تعداد زیادی از مشتریان را جذب کنند.


برداشت: گوگل الآن هم در مورد نکسوس 4 این کار را انجام می دهد و بی راه نیست اگر انتظار ادامه آن را داشته باشیم. البته چنین موردی، نیازمند آمادگی زیاد برای سیل سفارشات خواهد بود تا ماجراهای اتمام موجودی برند نکسوس تکرار نشوند.



جمع بندی: به نظر می رسد تلفن راز آلود موتورولا که چند روز قبل عکس ها و ویدیوی آن لو رفت، یکی از اولین تلفن هایی باشد که موتورولا در قالب برند ایکس فون عرضه می کند و البته آن عکس ها مربوط به نمونه اولیه بوده و دستگاه اصلی طراحی متفاوت خواهد داشت. اما یک منبع دیگر می گوید گوگل دنبال این نیست که بر روی سخت افزار ایکس فون مانور بدهد:


[تصویر:  Google-Motorola-Patents-e1313504240425-1.jpg]

گوگل بر روی ویژگی های سخت افزاری یا شیرین کاری های نرم افزاری (مثل سامسونگ) متمرکز نیست. در عوض آنها می خواهند یک تلفن "بسیار به صرفه" ارائه کنند که بتواند به تعدادی از تکنولوژی های پوشیدنی گوگل که در ادامه سال عرضه می شوند، متصل شود. چیزهایی مثل عینک و ساعت گوگل که گفته می شود در دست ساخت است.



وقتی می گوییم "بسیار به صرفه" منظورمان تلفنی با قیمت خرده فروشی 199 یا کمتر است، نه با قرارداد اوپراتور بلکه آزاد. گوگل و موتورولا تلفن های هوشمند جدیدشان را بدون قرارداد اوپراتور با قیمتی به فروش خواهند گذاشت که با قیمت تحت قرارداد پرچمدارهای سایر شرکت ها برابری می کند.





این گونه شایعات تا اردیبهشت و مراسم توسعه دهندگان گوگل ادامه خواهند داشت ولی باید به انتظار نشست و دید که این دو شرکت، چه تمهیدی برای هجوم به مواضع شرکت های جا افتاده در این بازار بی رحم بر می گزینند.



این خبر که سری X Phone از قیمت ارزان برخوردار خواهد بود، نکته مثبتی است. به روزرسانی تا حداقل یک نسخه اصلی سیستم عامل بعد از نسخه اولیه هم همین طور. ولی در عین حال، از هر طرف که نگاه کنیم این برند باید ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی نیز داشته باشد که خبرهای پیشین به آن اشاره کرده بودند. پس شاید فقط یک محصول با ویژگی های معمولی اما قیمت بسیار به صرفه، نتواند راه حل نهایی برای موتورولا باشد و شاید، دو یا چند محصول به طور همزمان معرفی شوند

+ نوشته شده در  شنبه 26 اسفند 1391برچسب:,ساعت 15:20  توسط AMIN69 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
 
cache01last1394427822